piątek, 26 lutego 2016

Post organizacyjny - powitanie na blogu.

Hej! Witam na moim blogu o serialu ,,Włatcy Móch'' . Blog jest głównie dla fanów i osób które lubią lub interesują się tym serialem. Tu o tym serialu będzie wszystko m.in: ciekawostki, postacie, będziemy także opisywać niektóre odcinki itp. Posty będą codziennie, a jeśli któregoś dnia posta by nie było to znaczy,że byłam zajęta i nie miałam czasu, ale przeważnie posty będą w godzinach wieczornych ;) Na górze bloga macie strony:

Macie właśnie w tych stronach bohaterów, spis wszystkich odcinków serialu, obsadę oraz zakładkę z moimi innymi blogami. Prowadzę na razie dwa blogi czyli ten i o tureckim serialu ,,Wspaniałe Stulecie''. Na dniach pojawi się jeszcze jeden blog o także polskim serialu, ale o jakim to już będzie tajemnica. :) W trakcie dnia mogą być dwa, a nawet czasami TRZY posty. Liczę,że blog Was zaciekawi. Nawet tak za godzinę będzie nowy post. :) Liczę,że blog Wam się spodoba. 

A teraz może trochę o mnie...

Nazywam się Ola. Lecz wolę jak mówią na mnie ,,Alex''. To skrót od mojego imienia ,,Aleksandra''. Więc jakby co - mówcie na mnie Alex. :) Bo gdy ktoś mówi na mnie ,,Ola'' to przyznaję,że denerwuje mnie to i to bardzo :/ Uczęszczam na kółko teatralne, ponieważ w przyszłości chciałabym zostać aktorką. Mieszkam w województwie lubelskim, w małym miasteczku. Ale lubię swoje miejsce zamieszkania. W przyszłości chciałabym wyprowadzić się do Wrocławia i tam pójść do szkoły teatralnej. Mój ulubiony kolor to niebieski. Słucham muzyki typu ,,pop'' albo ,,hip hop''. Jestem realistką. 

Myślę,że tyle informacji o mnie Wam wystarczy. No to za jakąś godzinę będzie nowy post na blogu. Pozdrawiam Was i papatki! :*

                                                                                                                          Alex
                                                                            (p.s - tak będę się podpisywać pod każdym postem)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz