niedziela, 28 lutego 2016

Iskra Opole

Hej, hej, hej! Dzisiaj gdy oglądałam pewien odcinek naszego serialu to w pewnym momencie wybuchłam śmiechem. ;D A mianowicie był o tym,że chłopcy mieli zagrać w piłkę nożną, z drużyną z Opola o nazwie ,,Iskra Opole''. I gdy sędzia zapowiadał przeciwników drużyny, trener Iskry Opole krzyknął ,,Iskra Opole!'' a nasz Czesio ułożył bardzo śmieszny tekst do tego,że aż sędzia zagwizdał gwizdkiem kiedy to usłyszał ;) Macie tu filmik. Obejrzyjcie te kilka sekund, bo na serio warto, bo strasznie to śmieszne ;D :


Wiem,że jakość filmiku nie jest najlepsza, ale innych filmów z tym tekstem nie było na YT, albo ja nie zauważyłam. Ale liczy się tekst Czesia, a nie jakość ;) I ten odcinek to odcinek 27. Macie tutaj link: Lekcja 27: Móndial

To taki krótki post dzisiaj, bo nie miałam jakiegoś pomysłu na dłuższego posta ;d Ale już jutro będzie dłuższy, obiecuję. Pozdrawiam Was i papatki! :*

                                                                                                                     Alexa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz